12 Mart 2008 Çarşamba

Şiir

BAYRAK Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsüKızkardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü.Işık ışık, dalga dalga bayrağım,Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.Sana benim gözümle bakmayanınMezarını kazacağım.Seni selamlamadan uçan kuşunYuvasını bozacağım.Dalgalandığın yerde ne korku ne keder...Gölgende bana da, bana da yer ver!Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar!Yurda, ay-yıldızının ışığı yeter.Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü günKızıllığında ısındık;Dağlardan çöllere düşürdüğü günGölgene sığındık. Ey şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalı;Barışın güvercini, savaşın kartalı...Yüksek yerlerde açan çiçeğim;Senin altında doğdum,Senin dibinde öleceğim. Tarihim, şerefim, şiirim, herşeyim;Yer yüzünde yer beğen:Nereye dikilmek istersenSöyle seni oraya dikeyim!Arif Nihat ASYA

Hiç yorum yok: