12 Mart 2008 Çarşamba

Aşk,Dostluk,Güven

AŞK,DOSTLUK,GÜVEN Bir zamanlar üç arkadaş varmış... Aşk, Dostluk ve Güven... Üçü bir arada olduğunda harikaymış her şey... Gün gelmiş aşkın işi çıkmış...Dostlarından ayrılmadan önce söz vermiş onlara.Beni özlediğinizde gelin demiş; uzaklarda olmayacağım.Nerde gözleri arzuyla dolu birbirlerine bakan bir çift görürseniz ben ordayım.Ve ayrılmış yanlarından...Peki demiş Dostluk Güvene;madem öyle ben de yoluma düşeyim... Görev çağırır...Ama merak etme, nerde birlikte ağlayan iki insangörürsen işte beni orada bulursun...Güven ağzını açmış veda etmek için ama dostluk ayrılmış arkadaşının yanından onun son sözünü dinlemeden...Ve gitmiş uzaklara...Güven sessizce içinden geçirmiş elinde olmadan... "BENİ KAYBEDERSENİZ BİR DAHA ASLA bulamazsınız..."

Hiç yorum yok: